Ofte stillede spørgsmål (Faq)

 

1. Hvor lang tids leveringstid skal jeg forvente?

Alle produkter der vises på websitet er som udgangspunkt på lager. Derfor vil vi kunne
sende varen til dig indenfor 1-2 arbejdsdage, men oftest allerede samme dag, hvor
du har foretaget din bestilling. Er der ventetid på leveringen, giver vi dig besked hurtigst
muligt.

 

2. Jeg har lavet en fejlbestilling, hvordan bytter jeg varen?

Du giver os blot besked på Rent-liv.dk ved at sende os en email eller ringe til os på 2992 5008 og sender herefter varen retur til os. Du betaler selv returfragten.

 

3. Det produkt jeg har modtaget er i stykker. Hvad gør jeg?

Først og fremmest kontakter du Rent-liv.dk på kontakt@rent-liv.dk eller på 2992 5008. Det vil være en stor fordel, hvis du tager et billede af skaden. Dette vil i flere tilfælde kunne spare dig at sende produktet retur. Rent-liv.dk sørger herefter for at du får et nyt produkt.

Er aftalen at du skal sende produktet retur, er det eneste du skal gøre, at klikke på menupunktet i venstre side "Reklamation", udfylde skemaet og sende det retur sammen med dine fejlkøbte produkter. Derefter behandler vi sagen hurtigst muligt.

Hvis der er tale om en reklamation på baggrund af at produktet er defekt, betaler Rent-liv.dk fragten.

 

4. Mine produkter er ikke kommet endnu, hvor bliver de af?

Har du modtaget besked pr. email om at dine produkter er afsendt, kan der gå 1-2 dage
før de leveres hos dig. Modtager du stadig ikke produkterne, så kontakt os omgående
kontakt@rent-liv.dk eller 2992 5008, og vi skal efterlyse din pakke hurtigst, så du kan få dine produkter.

5. EAN / fakturabetaling

Det er muligt at få oprettet en erhvervsaftale, hvor du kan handle med EAN eller på faktura, og samtidig opnå 14 dages kredit. Kontakt Rent-liv.dk på kontakt@rent-liv.dk, for at få oprettet en erhvervsaftale.

 

6. Hvem står bag Rent-liv.dk?

Bag Rent-liv ApS står virksomheden NetManage ApS og daglig drift administreres af Kristian Bluhme.
Du finder virksomhedsoplysningerne under menupunktet "Kontakt"

 

7. I har ikke de produkter jeg skal bruge - kan I skaffe dem?

Vi vil altid gerne have tilsendt ideer til nye produkter. Send os en mail på kontakt@rent-liv.dk, og vi vil derefter undersøge om vi har mulighed for at tage produktet ind i sortimentet. Har vi det, giver vi dig besked når produktet er på lager. Dette sker via vores nyhedsbrev. 

 

8. Kan jeg se varerne inden jeg bestiller?

Der er mulighed for at besøge os på vores pakkestation hos Post Danmark. Det kræver at du ringer og aftaler tid på forhånd. Det kan du gøre på 2992 5008.

 

9. Kan jeg afhente varerne på adressen?

Du er meget velkommen til at afhente din bestilling på adressen. Du modtager en email om hvornår dine pakke er klar. Du sparer dermed fragten. Afhentningen skal ske i tidsrummet på hverdage imellem kl. 06 - 20, eller lørdag imellem kl. 06 - 13. Husk en kopi af din ordrebekræftelse, for at du kan få udleveret pakken.

Adressen for afhentning er:

Post Danmark, Rustenborg
Postmestervej 1
9100 Aalborg

 

10. Er alle produkterne på Rent-liv.dk helt rene.

Vi gør hvad vi kan for at undgå farlige stoffer i de produkter vi har på lager. Vi prøver primært at undgå parabener, parfumer, phthlater, bpa og æteriske olier. Af samme årsag har vi også valgt at vise indholdsdeklarationen på de fleste af vores produkter. Finder du produkter, som du ikke mener er rene, så send os endelig en email, og vi vil tage action på at få produkterne fjernes omgående. 

 

11. Hvilke korttyper kan jeg anvende

Du kan anvende både danske og internationale kort, herunder Dankort, eDankort, Visa, mastercard, american express og Electron.

 

12. Skal jeg virkelig betale DKK 44,- for at få tilsendt et gavekort?

Nej - ring til os på 2992 5008 og vi finder en løsning på fragten.

 

13. Hvad får jeg ud af at være med i kundeklubben?

Når du er med i kundeklubben optjener du point hver gang du handler. De point du sparer sammen, kan du bruge ved en senere lejlighed til at købe flere produkter for. Dine point kan du til enhver tid se ved at logge ind på din konto.

 

14. Jeg kan ikke finde målene på madkasserne.

Ring og få oplysningerne på 2992 5008

 

15. Jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan finde hjælp på her - hvad gør jeg

Du ringer blot til vores venlige medarbejdere på 2992 5008 eller sender en email til kontakt@rent-liv.dk, så svarer vi hurtigst.

 

16. Hvad er det for nogle oplysninger jeg modtager, hvis jeg tilmelder mig nyhedsbrevet?

I nyhedsbrevet giver vi oftest gode råd til hvordan du får en pænere hud, undgår parabener
eller andre skønhedstips. Derudover sender vi nyhedsbreve, når vi har et godt tilbud til dig. Nyhedsbreve udsendes ca. en gang pr. måned. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbrevet i højre side.

Kurv  

produkt (tom)

Live Chat hos Rent-liv.dk

Nyhetsbrev

PayPal